Login Login

Banka otvara: tekuće račune u dinarima za prijem ličnih primanja i za ostale namene; tekuće račune u devizama za prijem doznaka iz inostranstva ili iz druge domaće banke kao i za plaćanja i transfer sredstava u inostranstvo.

Putem dinarskog tekućeg računa možete na jednostavan i praktičan način da raspolažete svojim sredstvima podizanjem gotovine na šalterima banke, korišćenjem čekova i debitnih kartica Vojvođanske banke.

Vlasnicima dinarskog tekućeg računa izdaje se besplatno debitna kartica.

Debitnom karticom možete plaćati robu i usluge na svim prodajnim mestima. Takođe Vam je na raspolaganju mreža bankomata na kojim možete podizati gotovinu 24 časa dnevno 7 dana u nedelji.

GOTOVINSKI KREDIT PO TEKUĆEM RAČUNU (DOZVOLJENI  MINUS)

Dozvoljeno prekoračenje po tekućem računu se odobrava korisnicima   dinarskog tekućeg računa sa redovnim mesečnim ličnim primanjima po podnešenom Zahtevu, nakon uplate prvog redovnog priliva na tekući račun u Vojvođanskoj banci.

Iznos kredita: do visine prosečne mesečne uplate na tekući račun po osnovu redovnih ličnih primanja obračunatih za prethodna tri meseca.

Osnov odobravanja: bez depozita

Rok vraćanja: 24 meseca

Obezbeđenje: dve sopstvene menice, dve administrativne zabrane

Nominalna kamatna stopa: 25% na godišnjem nivou, fiksna

Naknada: 1% od iznosa odobrenog kredita, jednokratno

Reprezentativni primer

Osiguranje depozita ima za cilj zaštitu deponenata i očuvanje finansijske stabilnosti u Republici Srbiji. Sistem osiguranje depozita Republike Srbije obezbeđuje da će svaki deponent dobiti obeštećenje za njegovu ukupnu štednju (uvećanu za kamatu) u svakoj banci do osiguranog iznosa 50.000 evra.Za više informacija kliknite na sliku.

 

Prilikom apliciranja za kredit potrebno je da dostavite:

- važeću ličnu kartu

- 2 (dve) sopstvene menice korisnika kredita

- 2 (dve) Administrativne zabrane korisnika kredita

Administrativna zabrana  - čitko popunjenu aplikacionu formu Univerzalna aplikacija

Za sve dodatne informacije i nedoumice možete nas kontaktirati pre dolaska u filijalu.

1. Info centar

Customer.care@voban.groupnbg.com ili info@voban.groupnbg.com 

Telefon:  

0800 23 23 22     (Napomena: poziv je besplatan za sve pozive sa brojeva sa svih mobilnih i fiksnih operatera u Srbiji)

+38121421077 (za pozive iz inostranstva)


Radno vreme: 24 časa

 

2. Opšte informacije 

 Zakažite sastanak ili postavite pitanje putem online forme  ili posetite naše filijale